ŠKOLA MANAŽMENTU L. RONA HUBBARDA
SEMINÁRE A KURZY PRE MAJITEĽOV FIRIEM, MANAŽÉROV A OBCHODNÍKOV
 Logo
 
 
 
 
 
 
 
 
 

HCA TV: Katarína Lojová: Stretnutia s klientmi na živých seminároch ma tešia najviac

2021-04-27 09:23:14 | kategória Rozhovory
 Katarína Lojová: Stretnutia s klientmi na živých seminároch ma tešia najviac

Ciele HCA sú aj mojimi cieľmi, pretože keď sa bude dariť firme, bude sa dariť aj mne.

KATKU LOJOVÚ pravdepodobne poznáte ako večne usmiatu a veselú osobu na telefóne a seminároch, ktorý s našimi klientmi neustále komunikuje a často je to prvý človek, ktorý ich z našej školy osloví. Je to mimoriadne výkonná a šikovná telefonistka, ktorá je členkou tímu HCA už vyše troch rokov a má na zodpovednosti jednak starostlivosť o našich obchodníkov, ako aj o zákazníkov a ich termíny, a firemné štatistiky. Vyspovedali sme ju o jej zásadách práce a života a o cieľoch do budúcna.

Čomu si sa venovala predtým ako si začala pracovať v HCA Slovakia?

Venovala som sa manažovaniu jednej gastronomickej prevádzky, kde sme organizovali ochutnávky jedál a vín. Neskôr som išla na materskú dovolenku, čiže som sa venovala detičkách plnými obrátkami.

Prečo si sa rozhodla pracovať v tíme HCA?

Po materskej dovolenke som hľadala prácu a na internete som našla pracovnú ponuku HCA. Zaujala ma táto práca, nakoľko som aj študovala na VŠ manažment. Taktiež sa mi zapáčilo pracovať s mladými ľuďmi a v malom kolektíve, kde sú tie vzťahy oveľa viac utužené. Tak som poslala životopis a vybrali ma do svojho tímu. Po materskej dovolenke to bol super pocit nastúpiť do prosperujúcej firmy.

Aký post v HCA Slovakia zastávaš? Čo presne je tvojou úlohou?

V HCA pracujem na poste telefonista. To znamená, že svojim skvelým kolegom obchodníkom dohadujem telefonicky osobné stretnutia. Oslovujem potenciálnych klientov ohľadom naviazania spolupráce. Taktiež nezabúdame na našich stálych klientov, kde sa snažím dohodnúť stretnutie. Telefonovaniu sa venujem väčšinu času, keďže mám na starosti týždenný plán troch obchodníkov. Samozrejme, v stálom kolobehu pozývame aj týchto nových, potenciálnych klientov na naše skvelé bezplatné prednášky, kde sa môžu presvedčiť o tom, že my ako HCA pomáhame našim klientom byť úspešní.

Mám na starosti aj celkové štatistiky našej spoločnosti. Čiže zbieram údaje na týždennej báze, ktoré je potrebné poznačiť do tabuliek, vyhodnotiť ich a z toho samozrejme vytvoriť grafy. My v HCA mame skvelú „stenu“, volá sa organizačno-informačné centrum, kde tieto štatistiky aj fyzicky každý týždeň zakresľujem.

Čo považuješ na práci telefonistky za najkrajšie a čo je naopak podľa teba najťažšie?

Práca telefonistky ma veľmi baví, keďže odjakživa som bola komunikatívna. Na tejto práci považujem za najkrajšie asi dohodnutý a úspešne zrealizovaný termín u potenciálneho klienta, pretože je dôležité stále oslovovať nových klientov. Samozrejme, najväčšiu radosť mi robí, keď nový klient príde na náš prvý seminár. Pretože viem, že je v dobrých rukách a my mu určite pomôžeme byť úspešným. Čo je podľa mňa na tejto práci najťažšie? Ani neviem! Keď robíte niečo, čo vás baví, tak si so všetkým poradíte. A keď si neviem rady, vždy mám za kým ísť, kto mi skvele pomôže. Či sú to moje kolegyne, alebo priamo vedenie. Nikdy som košom nedostala.

Priniesla práca telefonistky niečo aj do tvojho života?

Samozrejme. Tým, že sa sami vo firme stále učíme a školíme, naučila som sa „držať ústa na uzde“. Pretože často sa mi stávalo, že rýchlo reagujem a hovorím bez uváženia. Teraz si uvedomujem, že je niekedy lepšie si premyslieť predtým než niečo poviem. Veľa vecí ma naučil Komunikačný kurz a veľa som si uvedomila. Myslím, že človek, ktorý sa stará aj o seba – o svoje vzdelávanie, ide stále vopred a tým je užitočnejší jednak v práci a jednak doma. A potom je šťastný.

Si stále usmiata a väčšinu času máš dobrú náladu. Ako to robíš?

To bude tým, že chodím do práce, ktorá ma baví. Teším sa na skvelé kolegyne a na dobrú náladu. Takže nie je dôvod byť smutný. A keď som šťastná ja, tak je aj moje okolie a o tom je život.

Čo ti v práci prináša najväčšiu radosť?

Stretávanie sa s našimi klientmi, keď prídu na seminár. Osobne ich spoznám. Konečne vidím ľudí, s ktorými telefonujem. Môžeme sa porozprávať o rôznych veciach, veľa klientov sa pýta aj na našu prácu. Budovanie ARK je skvelé a to mi prináša veľkú radosť. Máme skvelých klientov a je dobré ich aj osobne poznať.

Čo je podľa teba najlepší liek na zlú náladu?

Čokoláda (Smiech.). Ale okrem nej je to skvelý tím, ktorý je vždy vo vedľajšej kancelárii. Čokoľvek sa stalo, kedykoľvek, vždy keď potrebujem zdvihnúť náladu, zájdem do jednej alebo do druhej kancelárie a už to ide samo. Nálada ide vždy hore a potom sa mi pracuje opäť dobre.

Máš krásnu rodinku a poznáme ťa ako starostlivú mamku „dvojičiek“. Čo považuješ vo výchove za najdôležitejšie?

Ďakujem krásne. Máme dve dievčatá, Karolínku (6) a Zuzanku (5). Často sa mi stáva, že si ľudia myslia, že sú to dvojičky. Dokonca aj deti si z toho robia srandu. Pre mňa je najdôležitejšie, že máme s manželom spoločný názor na výchovu a ono to ide akosi samo. Od malička mali pevný režim, takže si myslím, že to bol správny krok. Dievčatá poznajú svoje hranice a vedia veľmi dobre, keď ich prekročia čo bude nasledovať. Samozrejme, sú to deti, veľmi živé a veselé. Každopádne som za nich veľmi vďačná a robia nám obrovskú radosť.

Čo rada robíš vo voľnom čase?

Milujem tanec a spev. Od malička som sa venovala folklóru. Je to moja srdcovka. Okrem toho rada športujem, varím skvelé jedlo a ešte radšej ho jem. Rada trávim voľné chvíle v spoločnosti mojich najbližších.

Máte ako rodina nejaké spoločné ciele a plány do budúcna?

Samozrejme. Našim cieľom je byť šťastní a spokojní. Užívať si rodinu, ich prítomnosť a radosť. A ktovie, možno sa aj rozrásť o ďalšieho člena. Ale to sú plány. Tak uvidíme či sa nám to podarí.

Máš aj nejaké plány a ciele v HCA?

Určite. Tým, že sa vzdelávame, sa posúvame vyššie a tým aj naše ciele sú dosiahnuteľné. Samozrejme vždy môžem byť lepšia a lepšia vo svojej práci. Tak najväčším cieľom je, aby som bola spokojná v práci a potom budú aj šéfovci spokojní s mojou vykonanou prácou. Je to neustály kolobeh. Ale vždy to ide k lepšiemu. A ciele HCA sú aj mojimi cieľmi, pretože keď sa bude dariť firme, bude sa dariť aj mne.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
,